Točka
Modro sporočilo z vrednostjo. Skip Navigation Links

Kako začeti?

Uporabniki

Orodja

Porocanje

TOČKA natančno spremlja in meri odzivnost uporabnikov skozi celotno oglasno kampanjo. Analize in poročila, ki vam jih bo TOČKA pripravila, bodo učinkovito izhodišče pri snovanju dolgoročnih in učinkovitih oglaševalskih akcij.

Po koncu akcije dobite natančno poročilo o uspešnosti kampanje, ki je prilagojeno vaši izbiri ciljne skupine.

Klasična kampanja

Poročilo klasične kampanje vsebuje:

  • datum pošiljanja
  • uro pošiljanja
  • število poslanih oglasov
  • število dostavljenih oglasov, ki so podrobneje predstavljeni glede na vašo izbrano ciljno skupino: demografija prejemnikov (spol, starost, kraj bivanja in status) in izbrana interesna področja prejemnikov
  • število uporabnikov, ki so kliknili na povezavo in obiskali vašo mobilno spletno stran (ob naročilu kampanje z orodjem "klik za prevezavo na vašo mobilno stran ali portal".

Interaktiva kampanja

Poročilo interaktivne kampanje (dialog, raziskava) poleg vseh sestavin poročila klasične kampanje vsebuje še:

  • število uporabnikov, ki so se odzvali na oglas
  • segmentacijo uporabnikov, ki so se odzvali na oglas (spol, starost, kraj bivanja, status, interesna področja)
  • datum in ura odziva.

Pri naslednji oglasni kampanji se lahko odločite, da boste nagovorili le uporabnike, ki so se že odzvali na vaš oglas in z njimi gradili dolgoročni odnos - znotraj TOČKE si lahko zgradite vašo interaktivno bazo.