Točka
Modro sporočilo z vrednostjo. Skip Navigation Links

Kako začeti?

Uporabniki

Orodja

Informacija

Z SMS ali MMS oglasom boste preprosti, domači in učinkoviti. Zavedajte se, da ste na mobilnem telefonu sami z uporabnikom, ki mu dobesedno "zlezete v žep", zato poskrbite, da ga bo vaš oglas vedno razveselil in mu povedal nekaj novega, koristnega in če se le da zabavnega. Z enostavnim, zanimivim in relevantnim oglasom dosežite svojo idealno ciljno skupino v vašem kraju, na dan in ob uri, ki se vam zdi najprimernejša.

Informacija
  • Omogočite uporabniku, da si bo vaše sporočilo ogledal, ko si on to želi in ga bo, če mu bo dovolj zanimivo in koristno, posredoval tudi prijateljem.
  • V besedi in sliki bodite jasni, zabavni, inovativni in posredujte v oglasu dodano vrednost, da dosežete viralnost.
  • Ko uporabnik bere vaš oglas, se vam bo posvetil in bo izključil okolico, zato mu v oglasu ponudite dodano vrednost.

Klik za klic v vaš prodajni (klicni) center

V oglas dodajte poziv k akciji (nakup, naročilo, prijava) in posredujte vašo kontaktno številko. Uporabniki vas lahko pokličejo s klikom na številko v oglasu.

Informacija
  • Zainteresirane uporabnike tako usmerite v vaš prodajni klicni center, kjer jim podrobneje predstavite vašo ponudbo in pridobite kontaktne podatke.
  • Učinek oglasa lahko maksimizirate z brezplačno telefonsko številko.
  • Na ta način neposredno merite učinek akcije.

Klik za prevezavo na vašo mobilno stran ali portal

Povečajte prepoznavnost vaše mobilne spletne strani ali portala in v oglas dodajte povezavo na vašo mobilno stran. Ko uporabnik klikne na povezavo v oglasu, ga popelje na vašo mobilno spletno stran, kjer ima možnost zvedeti več o ponudbi ali naročiti izdelek.

Informacija
  • Uporabnika lahko dodatno nagradite z brezplačnim prenosom vsebine, melodije, zvonenja ali ozadja z vašim logotipom
  • TOČKA vam zagotavlja natančno poročilo o številu klikov na vašo mobilno spletno stran.
  • V primeru, da se dogovorimo za implementacijo, uporabnik vaš izdelek ali storitev lahko plača s točkami.

Dialog

Izkoristite edinstveno možnost in se pogovarjajte z uporabniki - vprašajte jih kaj jim je všeč, kaj si želijo in pričakujejo od vašega izdelka ali blagovne znamke - vsega tega vam ni potrebno več predvidevati, saj jih lahko vprašate. Mobilni telefon omogoča najenostavnejšo interaktivnost, zato je odzivnost uporabnikov visoka.

Informacija
  • Ustvarite dialog z uporabniki in povečajte njihovo lojalnost.
  • V TOČKI si ustvarite svoje občinstvo in v naslednji akciji nagovorite le tiste, ki so se specifično odzvali na vaše prvo sporočilo znotraj dialoga lahko izvedete tudi nagradne igre, tekmovanja, kvize, ankete, glasovanja in ocenjevanja ali podarite mobilne kupone.

Raziskave oz. vpogled v podrobnosti

Predtestirajte odnos uporabnikov do vaših novih izdelkov ali storitev ali identificirajte svojo ciljno skupino. Rezultate uporabite za prilagajanje vaše nove ponudbe in načina oglaševanja. Preizkusite učinkovitost različnih kreativ na isti ciljni skupini, kar vam omogoča prilagajanje oglasnih kampanj tudi v drugih medijih.

Informacija
  • Identificirajte trende znotraj vaše ciljne skupine z enostavno interakcijo v obliki “vprašanje-odgovor”.
  • Za bolj podrobno raziskavo uporabite vprašalnik, ki ga postavite (ali vam ga postavimo mi) na mobilni spletni strani in ga uporabnikom posredujete v oglasu z URL povezavo.
  • Zgradite zavedanje o profilu tistih, ki so se odzvali na vaš oglas - preizkusite pravilnost opredelitve za ciljno skupino.

Porocanje