Točka
Modro sporočilo z vrednostjo. Skip Navigation Links

Mobilno oglaševanje

Razvoj na področju mobilne telefonije in spremenjeni odnosi uporabnikov do tega medija so odprli nove priložnosti za učinkovito oglaševanje - možnost pošiljanja in prejemanja oglasov na mobilne telefone.

Mobilno oglaševanje ponuja povsem nove pristope in deluje po drugačnih zakonitostih kot oglaševanje v dosedanjih medijih. V svet oglaševanja prinaša dobre novice, saj ponuja možnost personaliziranih vsebin, ki jih ne more zagotoviti noben drug medij.

Mobilni telefon kot nov oglaševalski kanal omogoča učinkovito nadgradnjo klasičnih oglaševalskih akcij v drugih medijih. Še več – odpravlja tudi njihove slabosti, saj način prejema oglasa v očeh uporabnika poveča zavest za oglas in okrepi blagovno znamko.

Oglaševanje prek mobilnih telefonov lahko v oglaševalski akciji zavzema različne vloge: nastopa lahko samostojno, lahko je podporni kanal drugih medijev, zelo učinkovita pa je integracija TOČKE z drugimi mediji.

6 prednosti mobilnega telefona pred ostalimi množičnimi mediji

Mobilni telefon je prvi zares osebni množični medij: Raziskava, ki so jo opravili pri Wired (2006) , je pokazala, da 63% populacije ne posoja mobilnega telefona - tako zelo osebno dojemamo svoj mobilnik.

Mobilni telefon imamo vedno pri sebi: Mobilni uporabniki imajo svoje mobilne telefone večino časa vedno pri sebi. V primerjavi z ostalimi mediji (radio, računalnik, revije in časopisi) so svojemu mobilnemu telefonu vedno izpostavljeni. Raziskava, ki so jo opravili v BDDO (2005), je pokazala da 60% populacije spi z mobilnim telefonom ob sebi. Raziskava, ki so jo opravili pri Nokii (2006), je pokazala, da kar 72% populacije mobilni telefon uporablja kot budilko.

Mobilni telefon je prvi množični medij, ki je vedno vključen: Danes tudi ostali množični mediji (televizija, radio, časopisi, kino, internet) ponujajo dostop do svojih vsebin preko mobilnih telefonov ali pa z SMS-opozorili svoje uporabnike obveščajo o vsebinah, saj se zavedajo svojih časovnih in prostorskih omejitev pri doseganju ciljnega občinstva.

Samo mobilni telefoni imajo vgrajen mehanizem za plačevanje: Ostali mediij nimajo te možnosti (celo na internetu je potrebno najprej imeti kreditno kartico ali si naložiti program za plačevanje). Dopuščajo tudi možnost plačevanja vsebin z mobilnim telefonom (npr. SMS glasovanja,...)

Mobilni telefon je kreativno orodje, ki je vedno pri roki: Vsak posameznik lahko z mobilnim telefonom interaktivno sodeluje pri ustvarjanju novih vsebin v vseh ostalih množičnih medijih. Uporabniške vsebine, ki jih posamezniki ustvarjajo z mobilnimi telefoni, radikalno spreminjajo medijski svet (fenomen You Tube, Ohmy News and SeeMeTV).

Mobilni telefon da najbolj zanesljivo informacijo o uporabniku: Pri AMF Ventures so maja 2007 merili relativno točnost meritev uporabnikov na TV, internetu in mobilnih telefonih. Ugotovili so, da na TV zajamejo le 1% podatkov o gledalcih, na internetu zberejo 10% podatkov o obiskovalcih, preko mobilnih telefonov pa je lahko identificiranih 90% uporabnikov.

uporaba množičnih medijev

TOČKA za mobilno oglaševanje - prednosti pred ostalimi oglaševalskimi kanali

Boljše ciljanje in neposredno doseganje relevantne ciljne skupine: TOČKA ima hitro rastočo bazo uporabnikov, starejših od 15 let, ki si želijo prejemati oglase. Vsi uporabniki soglašajajo s prejemanjem oglasov na mobilne telefone iz interesnih področij, ki so jih izbrali ob prijavi v TOČKO, kar je ključnega pomena za uspešnost oglaševalskih akcij.

Visoka personalizacija oglaševanja: Vsak uporabnik ob prijavi izbere najmanj štiri interesna področja, s katerih si oglasov želi. Ker je TOČKA z uporabniki vzpostavila dialog in jih pozna, vam omogoča pošiljanje visoko personaliziranih oglasov.

Vsebinska, časovna in prostorska relevantnost oglasov: Ker TOČKA dobro ve, kdo so njeni uporabniki, vam omogoča pošiljanje časovno in prostorko relevantnih vsebin segmentirani bazi uporabnikov. Ker so uporabniki identificirani, TOČKA omogoča poglobljeno segmentacijo.

Viralnost: Oglaševanje na mobilnih telefonih bolj kot katerikoli drug medij omogoča viralnost. S TOČKO ali sami pripravite inovativne oglase, zanimive vsebine, vsebine, ki uporabnikom prinašajo ugodnosti in zagotavljamo vam, da jih bodo pošiljali tudi prijateljem, sorodnikom, znancem. S tem bo vaša oglasna akcija imela veliko večji doseg od dejanskega števila poslanih oglasov.

Možnost interakcije z uporabniki: Preko TOČKE lahko vzpostavite interakcijo z uporabniki in tako še bolje spoznate svojo ciljno publiko. Spoznajte svoje kupce - vzpostavite dialog, sprašujte, povprašajte jih o pričakovanjih in zadovoljstvu. Glede na njihov odziv jih še podrobneje segmentirajte in jim pošljite zares relevantna oglasna sporočila.

Možnost integracije z drugimi mediji: V TOČKI lahko oglašujete samostojno. Najbolj učinkovita pa je integracija mobilnega oglaševanja z ostalimi mediji. Vse oblike tradicionalnih oglaševalskih medijev – od tiska, radia, televizije, zunanjega oglaševanja, na mestih prodaje (v trgovinah) – kahko nadgradite s pomočjo mobilnega oglaševanja. TOČKA vam bo svetovala kako lahko enostavno povečate učinek in merljivost učinka oglaševalskih akcij z implementacijo mobilnega oglaševanja v vaš obstoječ medijski splet.

Nižji stroški za oglaševanje: Prihranite pri oglaševanju. Stroški oglaševanja v TOČKI so glede na rezultate nizki. Tudi pri odločitvi za mešano strukturo medijev se stroški zaradi kombinacije medijev in sinergije, ki jo ta metoda prinaša, znižujejo. TOČKA vam zaračuna samo dostavljene oglase, torej tiste, ki so uporabnika dejansko dosegli.

Takojšnja in merljiva odzivnost: TOČKA natančno spremlja in meri odzivnost uporabnikov. Analize in poročila, ki vam jih bomo pripravili, vam bodo učinkovito izhodišče pri snovanju dolgoročnih in učinkovitih oglaševalskih akcij.